2016. júl 29.

Biztonsági öveket becsatolni!

írta: mandygabor
Biztonsági öveket becsatolni!

Kis korom óta született problémamegoldó vagyok. Mások álmodozónak vagy naivnak tartanak, de kit érdekel az ő véleményük?

Azoknak ajánlom ezeket a bejegyzéseket, akik hajlandók egy pillanatra felfüggeszteni a realitásérzéküket, hogy élvezhessék a teremtő emberi gondolat nagyszerűségét.

tuti-otletek.jpg

Eredetileg az Élet és Irodalomnak ajánlottam egy ilyen saját rovatot, de nem láttak benne fantáziát. Utána az azóta megszűnt NOL blogon indítottam egy Lázálomgyár című rovatot. Amikor ettől csődbe ment a NOL blog, az egészet áttettem a Facebookra, hasonló cím alatt. De kiderült, hogy akik nncsenek fenn a Facebookon, csak nagyon nehezen olvashatják. Nekem pedig a világ minden olvasója kell. Ezt a problémát is megoldottam. Most erre a tuti blogra teszem fel az ötleteimet, a Facebookra pedig csak a linkjüket teszem fel.

Akinek hasonló ötletei vannak, nyugodtan írjanak nekem. Ha a komment esetleg nem jelenne meg, akkor én fogom feltenni, a kommentelő neve alatt. Egyetlen őrült ötlet sem mehet veszendőbe!

mandygabor@yahoo.com

Szólj hozzá